W ciągu ostatnich kilku miesięcy świat nauczył się przystosowywać do COVID-19. Miejsca pracy muszą kłaść szczególny nacisk na utrzymanie czystego środowiska pracy, które pomaga utrzymać bezpieczeństwo pracowników. Środki do dezynfekcji rąk i panele kabin to dwa doskonałe narzędzia do tego celu, ale są też inne pomocne akcesoria do kabin, które mogą stworzyć bezpieczniejsze miejsce pracy dla każdego.
Zapoznaj się z najnowszymi niezbędnymi akcesoriami do kabin, z których może korzystać Twoje biuro, aby utrzymać swój zespół w zdrowiu i chronić najbardziej wrażliwych pracowników. Są one łatwe w instalacji i mogą być użyteczne długo po ustąpieniu COVID-19. Ponadto, mogą one dodać odrobinę osobowości do przestrzeni biurowych, które w innym przypadku wyglądają na nijakie i puste.
AKCESORIA DO BOKSÓW KUCHENNYCH DO RÓŻNYCH CELÓW
Gdy pracownicy zaczynają wracać do miejsca pracy i przestają pracować w domu, chcą wiedzieć, że są bezpieczni i mile widziani. Inwestowanie w najlepsze akcesoria biurowe zwiększające wydajność pracy może stworzyć konstruktywne środowisko sprzyjające szczęściu i produktywności.
Pierwszą rzeczą, którą będziesz chciał zwrócić uwagę na akcesoria do boksów kuchennych jest to, że są one przyjazne dla budżetu. Bez względu na to, z jakim budżetem musisz pracować, nasze stylowe przedmioty mogą pracować z każdym elastycznym budżetem.
1. PRYWATNE OGRODY KUBATUROWE
Rozważyć możliwość założenia ogrodu z wyznaczonym murem kabinowym. Badania wykazały, że rośliny w pomieszczeniach zamkniętych mogą oczyszczać zastój powietrza, dzięki czemu oddychanie jest bezpieczniejsze i czystsze. Pracownicy, którzy pracują w otoczeniu roślin, również czują się szczęśliwsi i bardziej zadowoleni ze swojego otoczenia, co jest kluczowe dla nerwowych pracowników obawiających się potencjalnego rozprzestrzenienia się COVID-19.
2. SPERSONALIZOWANE NOTATKI SAMOPRZYLEPNE
Menedżerowie mogą chcieć rozważyć niestandardowe notatki samoprzylepne, które oferują w różnych stylach. Umieszczenie tych notatek na każdym biurku pokazuje, że zależy Ci na każdym pracowniku i chcesz świętować jego powrót. To mały gest, który sprawdza się niemalże w każdym budżecie i zapewnia członkom zespołu środki, które pomogą im wrócić do produktywnego trybu życia.
3. LEPKIE ŚRODKI DO CZYSZCZENIA KLAWIATURY
Po zaopatrzeniu się w roztwory czyszczące dla biura, zapewnij dodatkowe środki, takie jak lepkie środki do czyszczenia klawiatury. Każdy pracownik może użyć swoich własnych środków do usuwania brudu, kurzu i brudu z klawiatury pod koniec dnia przed jej wytarciem. Sprawia to, że sprzątanie staje się przyjemniejsze i zabiera część zmartwień związanych z COVID-19.
4. DODATKOWE PÓŁKI WISZĄCE
Pracownicy mogą chcieć zminimalizować swoje narażenie na cząstki unoszące się w powietrzu, siedząc lub stojąc w swoich kabinach więcej niż poruszając się po biurze. Dodawanie dodatkowych wiszących półek do każdego obszaru biurka daje pracownikom więcej miejsc do przechowywania rzeczy, takich jak ważne dokumenty lub dodatkowe materiały, które zazwyczaj są w całym biurze. Są to jedne z najlepszych dekoracyjnych akcesoriów biurowych, które zapewniają więcej przestrzeni organizacyjnej dla wszystkich pracowników, których potrzebują w tym czasie.
AKCESORIA DO BOKSÓW KUCHENNYCH DO ORGANIZACJI
Niektóre akcesoria do kabin poprawiają organizację, dzięki czemu członkowie zespołu mogą skupić się na wykonywanym zadaniu i nie tracić czasu na szukanie drobnych rzeczy. Zobacz, czy kilka z tych opcji przydałoby się w Twoim biurze.
1. SCHOWEK NAD GŁOWĄ
Ochrona prywatności sprawia, że pracownicy czują, że ich miejsce pracy jest bezpieczne, ponieważ wiedzą, że nikt nie dotykał ich rzeczy po godzinach. Instalacja napowietrznej szafki na koniczynę zapewnia bezpieczeństwo i prywatność, pozwalając członkom zespołu na zamykanie poufnych dokumentów i potrzebnych materiałów każdej nocy. Niezależnie od tego, czy używają jej do przechowywania unoszących się w powietrzu cząsteczek z notatników, czy bezpiecznych chusteczek do czyszczenia, które przynoszą z domu, daje ona ludziom spokój ducha, aby uporządkować swoje rzeczy w zabezpieczonej szafce.
2. SKRZYNKA NA DOKUMENTY O PEŁNEJ WYSOKOŚCI
Pracownicy mogą poprawić swoją organizację dzięki prywatnemu, pełnowymiarowemu boksowi, który znajduje się w ich boksie. Dzięki trzem szufladom do wykorzystania, istnieje nieskończona ilość opcji organizacyjnych, od długopisów po teczki. Górna część boksu dodaje również więcej miejsc do pracy i przechowywania przedmiotów.
3. MOBILNA SKRZYNKA NA DOKUMENTY Z PODUSZKĄ
Mniejsze boksy nie mogą mieć dużo miejsc do pracy, ale mobilna skrzynka na dokumenty z wbudowaną poduszką dodaje wielofunkcyjny element wyposażenia, który pomaga w organizacji. Jako jeden z największych akcesoriów do pracy przy biurku, posiada na dwa zamykane szuflady z miejscem na organizację. W przypadku, gdy nie jest to możliwe, nie jest to możliwe, ale mobilna skrzynka na dokumenty z wbudowaną poduszką dodaje wielofunkcyjny element wyposażenia, który pomaga w organizacji. Kiedy członek zespołu chce zmienić tempo, może odbierać telefony i słuchać wirtualnych spotkań, siedząc na swoim pudełku zamiast krzesła.
AKCESORIA DO BOKSÓW KUCHENNYCH ZAPEWNIAJĄCE PRYWATNOŚĆ
Menedżerowie powinni pomyśleć o akcesoriach na biurko, które są niezbędne do zachowania prywatności. Dzięki poniższym akcesoriom zapewniającym prywatność w miejscu pracy, zwłaszcza gdy są one stosowane w całym biurze, łatwiej jest zachować dystans społeczny.
1. PRZEŁĄCZALNE SZKŁO PRYWATNE
Nasze przełączane szkło prywatne przekształca sprzedaż konferencyjną i boksy w najnowocześniejszą technologię szklanej obudowy. Po obróceniu przełącznika szklane ściany i drzwi zamieniają się w chmury zapewniające większą prywatność dzięki molekułom ciekłokrystalicznym i przewodzącym foliom laminatowym. Bez względu na to, czy zastosowana jest funkcja clouding, czy też nie, szkło zapobiega również cyrkulacji potencjalnie zainfekowanego powietrza przez bezobjawowych członków zespołu.
2. PRZEKŁADKI DO POMIESZCZEŃ ZWIJANYCH
Możesz chcieć utrzymać środowisko współpracy, robiąc jednocześnie wyjątki dla przestrzeni prywatnych. W takim przypadku rolety oddzielające pomieszczenie mogą dodać prywatności bez konieczności dokonywania stałych zmian w układzie biura. Przesuń je pomiędzy boksami lub siedzeniami w pomieszczeniu do przerwy, aby oddzielić członków zespołu za pomocą nowoczesnych przegród.
3. PRYWATNE BIURO PRZESUWNE
Istnieje również możliwość zamontowania przesuwnej kabiny wokół każdego biurka przed powrotem pracowników. Szklane szyby zawierają kabiny ze wszystkich stron, a drzwi zapewniają prywatność. Tkaninowe panele ścienne pełnią również funkcję dźwiękochłonnych podkładek, dzięki czemu osoby znajdujące się po przeciwległych stronach ścian nie słyszą poufnych rozmów.
AKCESORIA DO BOKSÓW KUCHENNYCH ZAPEWNIAJĄCE CZYSTOŚĆ I ZDROWIE
Utrzymanie pracowników w zdrowiu powinno być pierwszą troską każdego menedżera od czasu rozpowszechnienia COVID-19. Bez tych sześciennych akcesoriów dla zdrowia, pojedyncze kichnięcie wyśle ponad 100.000 kropel zarazków średnio 27 stóp. To wystarczająca odległość, aby pokonać wiele biurek z zakaźnymi cząsteczkami, więc używaj tych akcesoriów, aby stworzyć czystsze środowisko.
1. MAŁE OCZYSZCZACZE POWIETRZA
Boksy, które nie znajdują się w pobliżu otworów wentylacyjnych lub otwartych okien, będą miały stagnację powietrza, która daje idealne miejsce na zarodki. Małe oczyszczacze powietrza, które siedzą na biurkach lub w szafkach na dokumentach, mogą zapewnić członkom zespołu czyste powietrze do oddychania, niezależnie od tego, gdzie siedzą. To kolejny krok w trosce o pracowników i uczynienie całego biura bezpieczniejszym miejscem do pracy.
2. PRZESUWNE ŚCIANY BOKSÓW
Środowisko pracy powinno być w stanie dostosować się do wszystkich pojawiających się potrzeb, dlatego rozsądnie jest stosować przesuwne ściany boksów wokół biurek i innych miejsc pracy. Pracownicy mogą korzystać z nich w celu odseparowania miejsc spotkań od pomieszczeń sanitarnych i trzymać je wokół biurek, aby zablokować zarazki unoszące się w powietrzu przed osobami znajdującymi się w pobliżu. Mogą nawet ustawiać korytarze lub blokować stoły w sali konferencyjnej, w zależności od tego, gdzie ludzie gromadzą się najbardziej.
3. ZWYKLI STRAŻNICY KICHAJŠCY
Inną popularną opcją w ramach akcesoriów wellness dla biur jest zwykła osłona przed kichnięciem. Bez względu na to, jak ustawiasz biurka i gdzie ludzie siedzą wokół stołu konferencyjnego, możesz umieścić osłonę przed kichnięciem na każdej płaskiej powierzchni wokół nich, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się bakterii. Upewnij się, że każdy z nich zostanie wytarty pod koniec dnia, aby pozostał dodatkowym środkiem sanitarnym do wykorzystania przez wszystkich.
4. CHUSTECZKI DO CZYSZCZENIA ELEKTRONICZNEGO
Tradycyjne chusteczki higieniczne są czasami zbyt nasączone, aby wyczyścić sprzęt elektryczny, dlatego też każde biuro powinno zaopatrzyć się w elektroniczne chusteczki higieniczne. Zabijają one zarazki, nie wpadając między klawisze na klawiaturze ani nie przesączając się pod ekranami komputerów. Bakterie mogą namnażać się na powierzchniach takich jak monitory i telefony, dlatego chusteczki do czyszczenia należy zostawiać na każdym biurku i zachęcać pracowników do wycierania elektroniki przynajmniej dwa razy dziennie. Chusteczki to akcesoria do kabin, które mogą sprawić, że każdy centymetr biura będzie czystszy i bezpieczniejszy dla każdego.
AKCESORIA DO BOKSÓW DLA ELASTYCZNOŚCI
Niektórzy członkowie zespołu mogą czuć się zdenerwowani opuszczaniem swoich biurek i potencjalnym narażeniem się na przenoszone w powietrzu zarazki wokół biura. Siedząc przez dłuższy czas przed ekranem komputera, ludzie odczuwają bóle i bóle, więc wypróbuj te akcesoria do kabiny, które zapewniają elastyczność, aby uczynić życie w biurze bardziej komfortowym.
1. POJEDYNCZE RAMIĘ MONITORA
Kiedy pracownik musi skupić się na zadaniu lub spotkaniu, często siedzi w wysklepionej pozycji, ponieważ patrzy na swojego monitora. Ekran komputera jest tym, co trzyma ich na miejscu, ale jedno ramię monitora pozwala ludziom stać i utrzymywać ekran komputera na poziomie oczu. Ramiona te są łatwe do zainstalowania i przymocowania do tylnej części większości monitorów, dzięki czemu będą współpracowały z większością istniejących konfiguracji biurowych.
2. BAZA SYTUACYJNA
Podstawa sit-stand jest akcesorium biurowym, które uzupełnia elementy takie jak pojedyncze lub podwójne ramię monitora. Zamiast przenosić monitor wyżej i pozostawiać klawiaturę i mysz na niższej wysokości, biurko może zostać podniesione na wysokość pracownika. Stojące biurko zapobiegają bólom pleców i poprawiają przepływ krwi, jednocześnie zwiększając wydajność pracownika, ponieważ czuje się on szczęśliwszy w ruchu.
3. REGULOWANE SKOŚNE PŁYTY
Zwarte mięśnie nie są przyjemne w pracy i odwracają uwagę członków zespołu od tego, co starają się osiągnąć. Umieszczenie regulowanej płyty skośnej przy każdym boksie może pomóc tego uniknąć. W zależności od elastyczności pracownika, może on na regulować kąt nachylenia płyty i postawić na niej stopę. Dzięki prostemu pochyleniu, mogą oni rozciągnąć mięśnie łydek, aby zapobiec bólowi.
AKCESORIA DO BOKSÓW KUCHENNYCH DO DEKORACJI
Badania wykazały, że szczęście poprawia układ odpornościowy, dlatego akcesoria do kabin po VID-19 są niezbędnym elementem utrzymania pozytywnego, zdrowego miejsca pracy. Są to jedne z najbardziej popularnych ozdobnych akcesoriów do kabin, które większość członków zespołu z pewnością doceni za biurko.
1. KREATYWNIE UKSZTAŁTOWANE POPYCHACZE
Większość nowoczesnych boksów posiada tablice korkowe zawieszone na jednej ścianie, które pomagają w organizacji. W innych kabinach stosuje się panele tapicerowane, które pozwalają na zastosowanie kciuków. Tak czy inaczej, można pominąć uzyskanie tych samych przezroczystych plastikowych lub metalowych popychaczy i zamiast tego szukać kreatywnych kciuków. Członkowie Twojego zespołu z przyjemnością ozdobią swoje boksy szpilkami w kształcie, wąsów i innych elementów. W prosty sposób, aby wyrazić swoją osobowość i sprawić, by ich boksy poczuł się trochę jak w domu.
2. SZEROKA TABLICA MAGNETYCZNA
Tablice magnetyczne są jednymi z najlepszych akcesoriów kabinowych, ponieważ tworzą miejsce do swobodnej ekspresji. Pracownicy mogą pisać inspirujące cytaty lub zostawiać sobie nawzajem rysunki zamiast siedzieć cały dzień w otoczeniu pustych ścian. Każdy boks jest zaopatrzony w kolorowymi markerami i podręcznymi gumkami, więc każdy może używać ich dekoracyjne białe tablice, gdy jeden zadawalają się. Członkowie zespołu mogą również korzystać z bezpłatnej dostawy taśmy washi, którą mogą wykorzystać do dekoracji swoich tablic bez pozostawiania po sobie lepkiego osadu.
3. LOKALNE ZABYTKOWE WYDRUKI
Członkowie twojego zespołu najprawdopodobniej mieszkają w pobliżu i są dumni ze swojego miasta. Efektywne akcesoria do kabin mogą poprawić morale w biurze, więc znajdź lokalne zabytkowe wydruki, które pokażą historię Twojego miasta. Słynne stare plakaty koncertowe lub odtworzenia zabytkowych wieżowców mogą przypomnieć wszystkim, co kochają w tej okolicy.
4. FUTURYSTYCZNE KLAWIATURY DREWNIANE
Używaj naturalnych materiałów, aby niezbędny sprzęt wyglądał prosto z przyszłości, jak w przypadku klawiatur drewnianych. W pełni naturalna estetyka będzie wyglądać szczególnie artystycznie i kreatywnie w pomieszczeniach biurowych z dużą ilością światła słonecznego i roślin wewnątrz pomieszczeń. Klawiatury drewniane mogą również zapewnić cenną zmianę wizualną w stosunku do tradycyjnych klawiatur plastikowych. Zamieść kilka zdjęć klawiatur w Internecie lub pokaż je rozmówcom podczas zwiedzania biura, aby zachęcić przyszłych pracowników do pozostania przy innych wyjątkowych ulepszeniach.